четверг, 8 сентября 2011 г.

čau Jūlij.

ziniet. saka,ka viens vecs draugs ir labāks par 5 jauniem draugiem,bet šo steriotipu lauza viena meitene, kuru es iepazinu jūnijā, caur draugiem.lv. tas tiešām ir smieklīgi, iepazīšana caur internetu, bet tā tas notikās. no sākuma man tā meitene likās iedomīga, tad šausmīga flegma, tad reāli šķita, ka viņa mani izmanto, lai tik uzzinātu, kā sauc parka puišus. :D:D:D drīz es par viņu aizmirsu, bet tad, 8.09.2010 es viņu satiku. mums tiešām bija daudz ko runāt, kaut man reāli bija bail viņu satikt, jo es tomēr atcerējos pirmo iespaidu, bet ziniet, es vēl tagad visu to atceros, kā mēs tikāmies pie Kongresa nama un gājām uz GC, kā mūs kolīja strādnieki, un bildināja 40gadīgi veči. mēs zinājām viena otru mazāk par mēnesi, bet es viņai uzticēju gandrīz vai visu. gāja mēneši, labi pagāja 2mēneši un es sapratu, ka viņa ir tas cilvēks, kuram es varu uzticēt visu. sākot ar sūda noslēpumiem līdzīgiem "man patīk tas un šitais" un draugiem.lv paroli, beidzot, bļāviens, ar savu sūda dzīvi. es gribu, lai viņa nākotnē kļūst par manas meitas krustmāti, un liecinieci man kāzās. es gribu, lai mūsu kosmoos ir, un paliek kopīgs vienmēr. un ziniet, man šķiet, ka es varētu pat kļūt par omīti, kas sēž pie kāpņu telpas, ēd sēkliņas un aprunā visu, ja man blakus sēdētu viņa, un darītu visu kopā ar manīm.
un laikam, visvisvisvairāk no Latvijas man pietrūkst viņas.
Paldies Tev Dievs, ka tu savedi 2 čikitas, paldies. PALDIES TEV PAR TO, KA ES VIŅU PAZĪSTU. PALDIES TEV PAR JŪLIJU TAMBOVCEVU!

Комментариев нет:

Отправить комментарий