среда, 28 сентября 2011 г.

paradīze?

ejot uz mājām man mp3 pats pa sevi uzslēdza coldplay-paradise, es protams ejot uz mājām vienmēr domāju par dažādām random lietām (piem.vai Obamas politika tiešām ir pareiza? kpc Krievijā ir tik lētas cigaretes? as būtu ja es ļoti labi zīmēt vai iet mūzikas skolā? un ..), bet šodien 25minūtes es veltīju filozofijai un podomāju "kas ir paradīze? kur tā atrodas? vai katram vsp ir sava paradīze?"
protams, ja tu esi Dievticīgs cilvēks, tad paradīze ir tur augšā, debesīs, bet kur īsti nav zināms. Es esmu Dievticīga, bet priekš manis tur augšā ir vnk debesis un nekas vairāk, un man kkā īsti neticās,ka kādreiz es sākšu ticēt,ka tur augšā kkas ir vairāk.
Bet tad es tomēr sāku domāt par to,ka laikam katram cilvēkam ir sava paradīze, un tā varbūt jebkas, sākot ar kkādu vnk ilūziju līdz ideālai atpūtai ar mīļāko cilvēku.
Bet kas paradīze ir man? es ejot uz mājām es dabūju gatavas 2savas paradīzes.
1. mana istaba, pilnīgi nopietni. te ir vis,kas man ir vajadzīgs, gandrīz, ja man būtu ledusskapis istabā, akd, tad par 2 es vispār aizmirstu, kaut tas ir absurdi, bet nu tas tā ir. es nezinu kā jājūtās paradīzē,bet man šķiet,ka ir jājūtas brīvi, un es savā istabā tik tiešām jūtos brīvi. un man šķiet, tas ir galvenais.
2.es tagad atkal mazliet apbēdīnāšos, jo es rakstīšu par pilsētu,kurā es dzimu... JŪRMALU, tā tik tiešām ir paradīze. es to tik šodien sapratu, bet nu tas tā ir. un man šķiet,ka Jūrmala ir sinonīms vārdam paradīze, ne visi to saprot, ne visi, tie ir jūrmalnieki, viņi vnk nenovērtē pilsētu. un tas ir bēdīgi.


bet vsp es sarakstīju te kkādu hujnju, vnk sen nav nekas rakstīts, bet es apsolu, ka drīz pienāks beigas random ierakstiem. un vis būs čīki-poki! :)

anna. :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий