пятница, 12 августа 2011 г.

12.08.1996-12.08.2011

es tomēr atkal atgriežos blogos. tomēr tā ir slimība. un tā kā, man vakar bija dzimšanas diena, pirmo ierakstu veltīšu savai dienai. 12. augusts, piektdiena, ja godīgi es nejūtu, ka šodien ir mana diena, bet tomēr es jūtos īpaši. kkas iekšā man teica
-eu nu, neskatoties uz visu, šodien ir tava dzimšanas diena!
diezgan optimistiski, bet nu. doma bija, ka šodienu pavadīšu ar vecākiem, nu jā, 9:00 visi jau bija prom, bet es tiku pamodināta. apmēram līdz 14:00 es sēdēju mājās, bet tad mana iekšējā balss atkal sāku runāt. šoreiz viņa bija diezgan rupja!
-lose, šodien ir tava dzimšanas diena, velti šo dienu sev, nevis sēdi mājās un gaidi, kamēr vecāki būs mājās!
es viņu klausīju, fiksi paņēmu somu, uzvilku ērtākas drēbes un devos uz pieturu! līdzi bija telefons, maks un cigaretes! dažreiz man šķiet, ka viņi man ir labākie draugi, kas vienmēr ir man līdz. visi 4 bijām pieturā, mēs nezinājām, kur mēs dosimies, un ko mēs šodien darīsim, bet mēs iesēdāmies mikriņā, un drīz vien jau tikām līdz gala pieturai pie metro. personīgi man sagribējās sevi palutināt, un es nolēmu, ka man jādodas ir uz starbucks, jo es šausmīgi gribu kafiju, nē, ļoti garšīgu kafiju. man bija kafija, man bija.... laikam vis ko es gribēju uz to brīdi. es gāju dažādās ielās, vēroju cilvēkus, kuriem uz sejas tik uzrakstīts "hey hipster", bet galva par viņiem nedomāja, viņa domāja, par pagātni, par tagad un par nākotni...
drīz vien es braucu mājās, probkās nostāvēju 3h. vismaz es tagad zinu, kādu mašīnu es sev gribu.
apmēram tā, es pavadīju savu dzimšanas dienu, kā jau Jūlija teica, diena tika veltīta sev, un tikai sev! un diena man daudz ko iemācīja. un vispār nemaz nav tik slikti, kā man likās no rīta!



 
Но если есть в кармане пачка сигарет,
Значит все не так уж плохо на сегодняшний день. /кино.

Комментариев нет:

Отправить комментарий