воскресенье, 21 августа 2011 г.

es gribu, lai mēs no rītiem, ejam uz pamestām mājām pīpēt zāli, gulēt uz galdiem, sist ārā logus, sēdēt uz jumtiem, sapņot kopā. iet uz tiltiņa, peldēties, runāt par visu un smērēties ar body shop krēmu. es gribu, lai mēs guļam visi kopā zālē, jo esam apdzērušies, priecāties, vai vienkārši smieties, ka kāds no mūsu puišiem ir dabūjis,  kādu meiteni. un tad dejot dejas, un bučoties, vienkārši kā draugi. es gribu melot saviem draugiem par to, ka man fiksi jāaizbrauc uz mājām, bet patiesībā paņemt viņu riteņus, un aizbraukt līdz veikalam, pakaļ manam iemīļotam cīsiņam mīklā. es atkal gribu, iet pa kluso sapīpēt ar 11  gadīgiem puišiem, kad neviens neredz, jo es zinu, ka es vilkšu 2 dūmus, bet viņš 1, un nebūs nekādas Kauguru pusītes. es gribu katru rītu vienādus twittus "esmu @annas hood" un tad vēl +5 twitti ar mūzikas linkiem un "yoyoyoyoyoy nigaaaazzzz". es gribu atkal spontānās idejas, kuras man vienmēr bija no rītiem, ap 12:00 vai vakarā ap 20:00. un es gribu, lai mēs guļam kopā istabā, mums apkārt ir 1000 benčiku un tukšas alus pudeles, bet mums ir pohuj, jo galvenais, ka mēs esam kopā. es gribu, lai tā ir vienmēr, es gribu, lai mēs esam forever young!



Комментариев нет:

Отправить комментарий