понедельник, 15 августа 2011 г.

fucking apšuciems!

man neticas, ka ir pagājis 21 gads, un viņa vairs nav! nav cilvēka, kurš ir kļuvis par manu iedvesmu, manu mīļāko dziedātāju, viņa dziesmas kļuva par manu himnu. vienalga, vai man ir labi, vai man ir slikti, vai man ir nekā. neviena diena man nepaiet bez viņa. kosmoosa cilvēks.
kādam ir Džeksons, kādam Preslijs, man ir viņš.
stingra seja, melns mētelis, ģitāra, cigaretes zobos!
15.08.1990 viņš mira, pie Apšuciema! viņa dziesmas, es klausījos no 5 gadu vecuma. mani vecāki viņu dievināja un dievina, man bija tāds vecums, kad es nesapratu dziesmas jēgu, nesapratu, ka viņa mūzikas stilu un ...

kad man palika 14 gadi, es sākus saprast viņa dziesmas, galvenais bija vārdi! viņš man iemācīja, ka ja man kabatā ir cigarešu paciņa, tad jau nekas, vis vēl būs labi.
man bija tie 14, un mēš braucām garām tai vietai! es izgāju pie tā tiltiņa, un vienkārši sāku raudāt, atradu krītiņu un uzrakstīju:

-ES MĪLU VIKTORU COJU!

Комментариев нет:

Отправить комментарий